مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:552023-08-29سياسي

فعالیت بیش از 200 موکب کانون های مساجد در اربعین حسینی


جانشین ستاد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مواکب کانون های فرهنگی هنری تا یک روز بعد از اربعین حسینی برای خدمت رسانی به زائران دایر خواهند بود.

- ایسنا/لرستان جانشین ستاد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مواکب کانون های فرهنگی هنری تا یک روز بعد از اربعین حسینی برای خدمت رسانی به زائران دایر خواهند بود.

محمد چگنی نژاد، هفتم شهریور زمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد بنابر وظیفه ذاتی خود، امسال نیز در حوزه های فرهنگی و هنری و خدمت رسانی در ایام برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی، هم در داخل کشور و هم در کشور عراق، فعالیت های گسترده ای دارد.

وی افزود: امسال بیش از 200 موکب از کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در جریان کنگره عظیم اربعین حسینی فعالیت دارند که 50 موکب در کشور عراق و 150 موکب در داخل کشور مستقر هستند.

چگنی نژاد بیان کرد: همچنین در بین الحرمین و در طول مسیر نجف به کربلا نیز گروه های سرود، تئاتر خیابانی و مواکب عرضه محصولات فرهنگی هنری در قالب های چند رسانه ای به همت اعضای کانون های مساجد برپا شده تا به وسیله زبان هنر، فرهنگ عاشورایی تبیین شود.

جانشین ستاد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و دبیر ستاد کانون های مساجد لرستان ادامه داد: همچنین در جوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 200 موکب کانون های مساجد در اربعین حسینی

فعالیت بیش از 200 موکب کانون های مساجد در اربعین حسینی