مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-29فناوري

خرید بسته های ADSL آسیاتک را از دست نده!


تنها تا نیمه شهریور فرصت دارید تا با پرداخت 100 هزار تومان، خدمات سه ماهه ADSL جشنواره «همیشه تابستون نیست» آسیاتک را خریداری کنید.

  - تنها تا نیمه شهریور فرصت دارید تا با پرداخت 100 هزار تومان، خدمات سه ماهه ADSL جشنواره همیشه تابستون نیست آسیاتک را خریداری کنید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، تابستان هم به واپسین روزهای خود رسیده است و اگر تا امروز از فرصت خرید خدمات اینترنت پر سرعت آسیاتک (ADSL) استفاده نکردید، زمان را از دست ندهید؛ چراکه همیشه تابستون نیست! شما می توانید تا 24 شهریور سال جاری از تخفیف ویژه آسیاتک بهره ببرید و یکی از سرویس های ADSL سه ماهه، 6 ماهه و یا یک ساله آسیاتک را خریداری کنید و به جمع خانواده بزرگ مشترکان آسیاتک بپیوندید.

شما با پرداخت 100 هزار تومان می توانید از خدمات سرویس سه ماهه آسیاتک با حجم 500 مگابایت بهره مند شوید؛ علاوه بر این، تنها با پرداخت 180 هزار تومان خدمات ADSL سه ماهه با هزار مگابایت حجم و سرعت هشت مگابیت را خریداری کنید.

همچنین شما با پرداخت ماهانه 65 هزار تومان می توانید از خدمات اینترنت پر سرعت 6 ماهه آسیاتک با 2500 مگابایت اینترنت بین المللی و یا تنها با پرداخت ماهانه 117 هزار تومان از سرویس یک ساله آسیاتک با حجم 10 هزار مگابایت استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بسته های ADSL آسیاتک را از دست نده!

خرید بسته های ADSL آسیاتک را از دست نده!