مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-13سياسي

برگزاری اولین همایش بین المللی «نوجهان» در 28 شهریور


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برگزاری اولین همایش بین المللی «نوجهان» در 28 شهریور امسال در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما خبر داد.

- حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموان در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از برگزاری اولین همایش بین المللی نوجهان در 28 شهریور امسال در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما خبر داد و اظهار کرد: محورهای این همایش شامل افول آمریکا و جایگاه مهم نداشتن در دنیا ، انتقال قدرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی از غرب به آسیا ، گسترش فکر مقاومت و جبهه مقاومت در مقابل زورگویی و جایگاه ایران در نظم جدید جهانی است.

وی با بیان اینکه این همایش در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نوجوانان نقش ایران را در نظم نوین جهانی پیدا کنند، برگزار می شود، گفت: نوجوانان می توانند حضور مهم و برجسته ای در تغییرات بین المللی داشته باشند و این همایش تلاش می کند تا نقطه اتصال میان نسل ها را رقم بزند.

تاریخی از ایجاد پویش دانش آموی نو جهان خبر داد و افزود: این پویش در قالب 4 محور شامل افول آمریکا ، گسترش منطقه مقاومت ، مؤلفه های قدرت در آسیا و نقش ایران در نظم جدید جهانی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش بین المللی «نوجهان» در 28 شهریور

برگزاری اولین همایش بین المللی «نوجهان» در 28 شهریور