مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:202023-08-26اقتصادي

فروش بلیت پروازهای اربعین در مسیر شیراز-نجف با نرخ مصوب/ زوار بلیت گران نخرند


مدیرکل فرودگاه های فارس در خصوص نرخ بلیت پرواز های اربعین برای انتقال زائران از شیراز به نجف اشرف گفت: نرخ بلیت های پروازهای ویژه اربعین در مسیر رفت چهار میلیون و 750 هزار تومان و مجموع رفت و برگشت 9میلیون و 500 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل فرودگاه های فارس در خصوص نرخ بلیت پرواز های اربعین برای انتقال زائران از شیراز به نجف اشرف گفت: نرخ بلیت های پروازهای ویژه اربعین در مسیر رفت چهار میلیون و 750 هزار تومان و مجموع رفت و برگشت 9میلیون و 500 هزار تومان است و دریافت هرگونه وجهی بالاتر از این نرخ غیر قانونی است و تخلف محسوب می شود.

فخرالدین کشاورز اظهار کرد: هفت پرواز فوق العاده در مسیر شیراز-نجف از تاریخ هشتم تا 13شهریورماه توسط شرکت های هواپیمایی کیش، آتا، جمهوری اسلامی و کاسپین انجام خواهد شد و با توجه به اینکه قیمت بلیت ها مشخص است از مردم خواهشمندیم اگر بلیت با قیمت بالاتر از نرخ تعیین شده به آنها عرضه شد گزارش گرانفروشی را با مراجعه به سایت فرودگاه بین المللی شیراز به نشانی SHIRAZ.

AIRPORT.

IR در قسمت پیشنهادات و انتقادت درج کنند.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس با اشاره به فروش بلیت در مسیر شیراز-نجف گفت:  اولین پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر برای انتقال زائران از شیراز به نجف ساعت8:45 روز چهارشنبه هشتم شهریو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت پروازهای اربعین در مسیر شیراز-نجف با نرخ مصوب/ زوار بلیت گران نخرند

فروش بلیت پروازهای اربعین در مسیر شیراز-نجف با نرخ مصوب/ زوار بلیت گران نخرند