مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-28اقتصادي

بهره برداری از خط و پست 66 کیلوولت قیر3 در استان فارس


همزمان با هفته دولت، پروژه خط و پست 66 کیلوولت قیر 3 با هدف تامین انرژی برق پایدار و مطمئن، با حضور مسئولان استانی و محلی، افتتاح شد.

- ایسنا/فارس همزمان با هفته دولت، پروژه خط و پست 66 کیلوولت "قیر 3" با هدف تامین انرژی برق پایدار و مطمئن، با حضور مسئولان استانی و محلی، افتتاح شد.

معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای فارس امروز دوشنبه 6 شهریور در آیین بهره برداری از پروژه خط و پست 66 کیلوولت قیر3، گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و مسئولان در عرصه های خدمت بی منت است ، خدماتی که بدون تردید به توسعه زیر ساخت های عمرانی و اقتصادی جامعه منجر می شود.

حبیب آگهی خاطرنشان کرد: طرح های آماده شده برای هفته دولت زمینه ساز کاهش افت ولتاژ و افزایش اطمینان و تامین برق پایدار در منطقه خواهد بود و افزایش رضایتمندی مشترکان صنعتی و خانگی و شهروندان و روستاییان را به دنبال خواهد داشت.

وی با ذکر مشخصات فنی طرح خط 66 کیلوولت سیمان سپهر – قیر گفت: این طرح با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز و اکنون آماده بهره برداری شد، احداث 10 کیلومتر خط دو مداره انتقال برق از ویژگی های این طرح است.

حبیب آگهی گفت: در ایام هفته دولت 20 طرح تامین و انتقال برق در استان های فارس و بوشهر با سرمایه گذاری 13 هزار و 387 میلیارد ریال به بهره برداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از خط و پست 66 کیلوولت قیر3 در استان فارس

بهره برداری از خط و پست 66 کیلوولت قیر3 در استان فارس