مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-12اقتصادي

واگذاری زمین با ارزش بیش از یک میلیارد تومان در قانون جوانی جمعیت


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: 14 هزار و 500 تقاضا برای طرح واگذاری زمین در حال بررسی است و زمین های با ارزش بیش از یک میلیارد تومان به متقاضیان واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر، گفت: بسیاری از متقاضیان جوانی جمعیت، ساکن کلانشهرهای اصلی هستند و ظرفیت های موجود در شهرهای جدید در مناطقی که زمین وجود دارد در اختیار اجرای این طرح قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه تصریح کرد: هم اکنون در شهرهای جدید برای اجرای قانون جوانی جمعیت، 14 هزار 500 تقاضا ثبت شده که تقاضاهای مؤثر در دست بررسی قرار دارد و ظرفیت سازی برای این 14 هزار و 500 نفر در دستور کار است.

در صددیم تا تعهد خود را در این بخش انجام بدهیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: شرکت عمران شهرهای جدید در تلاش است امسال ظرفیت های جدیدی را برای تأمین زمین در اجرای طرح جوانی جمعیت فراهم کند و البته در بخشی از شهرهای جدید به دلیل تقاضای بالا محدودیت زمین وجود دارد که با هماهنگی با قرارگاه نهضت ملی مسکن، ستاد وزارتخانه و استان هایی که کمبود زمین دارند مقرر شد تا در مناطقی که به عنوان ظرفیت جوانی جمعیت پیش بینی شده است واگذاری زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین با ارزش بیش از یک میلیارد تومان در قانون جوانی جمعیت

واگذاری زمین با ارزش بیش از یک میلیارد تومان در قانون جوانی جمعیت