مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-18اقتصادي

نقش کلیدی بندر سجافی در اقتصاد هندیجان /رشد 39 درصدی تخلیه و بارگیری در 5 ماهه امسال


رییس اداره بندر و دریانوردی سجافی گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 18 هزار تن کالا در بندر تجاری سجافی تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه از 39 درصد رشد برخوردار بود.

- امراله درویشی امروز 27 شهریورماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این مدت 164 فروند شناور تجاری در بندر سجافی تردد داشته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بندر سجافی از مزایایی نظیر پسکرانه جمعیتی مناسب در حوزه بازار و زیرساخت های مناسب برای صادرات آبزیان، محصولات کشاورزی و احشام برخوردار است و دارای قابلیت هایی همچون راه اندازی تجارت کالاهایی نظیر لوازم خانگی، منسوجات، قطعات یدکی خودرو و همچنین تجارت ساحلی با استان بوشهر است.

درویشی با اشاره به اینکه بندر سجافی در اقتصاد شهرستان هندیجان نقش کلیدی دارد و بیش از 800 فروشگاه تجاری وابسته به فعالیت های این بندر هستند، افزود: نزدیک به 200 فروند شناور تجاری در بندر سجافی فعالیت دارند که این شناورها با ورود کالاهای ملوانی موجب اشتغال مستقیم برای نیروهای بومی و اهالی منطقه شده اند.

وی بیان کرد: بندر تجاری سجافی در 37 کیلومتری شهرستان هندیجان با 3 پست اسکله به طول 105 متر و آبخور 3 متر، 2 هزار متر مربع انبار سرپوشیده و 6 هزار متر بارانداز از بنادر مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی بندر سجافی در اقتصاد هندیجان /رشد 39 درصدی تخلیه و بارگیری در 5 ماهه امسال

نقش کلیدی بندر سجافی در اقتصاد هندیجان /رشد 39 درصدی تخلیه و بارگیری در 5 ماهه امسال