مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-25اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 107 پروژه در شهرستان نور


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 107 پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت است، گفت: 78 پروژه افتتاحی و 30 پروه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان برای به سرانجام رسیدن این طرح ها در نظرگرفته شده است.

- ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 107 پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت است، گفت: 78 پروژه افتتاحی و 30 پروه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان برای به سرانجام رسیدن این طرح ها در نظرگرفته شده است.

بیژن پولادی شامگاه پنج شنبه دوم شهریور ماه امسال در نشست خبری با خبرنگاران و فعالین فضای مجازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: فعالیت های زیر بنایی بسیاری در سطح شهرستان و حوزه های مختلف عمرانی، راه، زیرساخت راه ها، دستگاه های خدمات رسان، برق، آب، گاز، مخابرات، ارتباطات سیار، شبکه فیبر نوری، دکل مخابراتی و غیره صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 800 کیلومتر راه روستایی است، تصریح کرد: بیش از 100 کیلومتر روکش آسفالت و بهسازی و 26 کیلومتر مسیر دسترسی دوآب به بلده و رویان به بلده نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 107 پروژه در شهرستان نور

افتتاح و کلنگ زنی 107 پروژه در شهرستان نور