مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-13سياسي

کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد گیلان افتتاح می شوند


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از افتتاح این کانون ویژه خواهران در مساجد استان به منظور تقویت فعالیت در حوزه خانواده و بانوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا حاجتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خواهران نقش مهمی در برگزاری فعالیت های مختلف در مسجد دارند، اظهار کرد: زن مسلمان ثابت کرد که با رعایت عفاف و حجاب می توان در جامعه حضور داشت.

وی با اشاره به نقش اجتماعی زنان در جامعه افزود: الگوی سوم زن الگوی زن معتقد به اصالت خانواده و تأثیرگذار بر جامعه است که در کنار تربیت فرزند و حفظ خانواده به کارهای اجتماعی خود نیز می پردازد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مساجد ظرفیت عظیمی در توسعه فعالیت های فرهنگی و توجه به خواهران در سطح جامعه دارند، گفت: باید از این ظرفیت در راستای تقویت ابعاد مختلف استفاده کرد.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به فعالیت خواهران در کانون های مساجد بیان کرد: خواهران نقش مهمی در برگزاری فعالیت های مسجد محور داشته و توانسته اند در این راستا گام های مهمی بردارند.

وی با بیان اینکه دشمن در تهاجم خود علیه نظام جمهوری اسلامی، بر موضوع دختران تمرکز کرده است، گفت: راه مقابله با این تهاجم بهره مندی از ظرفیت خواهران در ارتقای فعالیت های فرهنگی و سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد گیلان افتتاح می شوند

کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد گیلان افتتاح می شوند