مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-23ورزشي

رزمایش گروه های جهادی تخصصی در همدان برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان همدان با اشاره به برگزاری میزهای خدمت در مصلی های نماز جمعه در مناطق حاشیه نشین و روستاها از برگزاری رزمایش گروه های جهادی تخصصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر ترکاشوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، از دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام هر ساله برنامه های متنوعی پیش بینی و برگزار می شود.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در شهریورماه و اقدامات ضد امنیتی و فرهنگی دشمن گفت: برای مقابله با حرکات و نقشه های دشمن، مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین را برای روشنگری و بیان دستاوردها و پیشرفت های کشور طی این 44 سال واجب دانستند و خستگی در این راه را ممنوع اعلام کردند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان تصریح کرد: بسیج ادارات هم همانند دیگر اقشار جامعه در راستای بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) برنامه ها و نشست های متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه ریزی و اجرا می کند.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال و هفته بسیج کارمندان، 20 عنوان برنامه شاخص و بیش از 300 فعالیت مختلف با شعار کارمند مکتب ولایت به همت سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش گروه های جهادی تخصصی در همدان برگزار می شود

رزمایش گروه های جهادی تخصصی در همدان برگزار می شود