مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-19سياسي

برگزاری 810 برنامه طی هفته دفاع مقدس در لرستان


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امسال در هفته دفاع مقدس 810 فعالیت و برنامه عملیاتی در سطح استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ محمد محمودوند امروز در نشست خبری ویژه سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری مظهر تجلی صفات بود.

این تجلی صفات موجب پیشرفت و حرکت رو به جلوی ما شد.

وی دفاع مقدس را گنجینه برشمرد و افزود: تلاشمان بر این است هر سال برنامه های هفته دفاع مقدس متفاوت با سال قبل برگزار شود و در این راستا از فناوری ها و روش های نوین برای استخراج از گنجینه بزرگ دفاع مقدس استفاده می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزاری همایش های علمی را از فناوری های نوین مد نظر برای استخراج از گنجینه بزرگ دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: بدنبال این بودیم که در برنامه های امسال هفته دفاع مقدس از فناوری های خوبی برای استخراج از گنجینه دفاع مقدس استفاده کنیم که در این راستا برنامه های جدیدی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در برنامه های امسال هفته دفاع مقدس چند منظور ویژه در نظر گرفتیم که اولین و اصلی ترین آن تبیین نقش و مدیریت ولایت فقیه در حوزه دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 810 برنامه طی هفته دفاع مقدس در لرستان

برگزاری 810 برنامه طی هفته دفاع مقدس در لرستان