مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-21فرهنگي

2 تا 3 هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر اصلا هنرمند نیستند


معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به چرایی قطع عضویت تعدادی از اعضای صندوق اعتباری هنر، گفت: طی بازنگری های انجام شده در خصوص عضویت های این صندوق، - ایسنا/کرمانشاه معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به چرایی قطع عضویت تعدادی از اعضای صندوق اعتباری هنر، گفت: طی بازنگری های انجام شده در خصوص عضویت های این صندوق، مشخص شد که حدود دو تا سه هزار نفر از اعضای این صندوق اصلا هنرمند نبودند و بیشتر کارمندان بازنشسته ی بودند که صرفا برای دریافت خدمات، آنها را عضو این صندوق کرده اند.

محمود سالاری امروز(30 شهریور) در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و اعضای انجمن های هنری استان کرمانشاه، با بیان اینکه تلاش معاونت هنری و صندوق اعتباری هنر خدمت به هنرمندان کشور است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از حدود 90 هزار هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر هستند، درحالیکه طی یکی دو سال گذشته جمعا 21 هزار عضو داشتیم.

وی تصریح کرد: اغلب اعضای این صندوق برخوردار از بیمه هستند و برای حدود 26 هزار نفر از آنها بیمه تکمیلی برقرار کرده ایم که ماهیانه حدود 54 میلیارد تومان هزینه آن می شود.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بازنگری های انجام شده در عضویت های صندوق اعتباری هنر هم اشاره ای کرد و گفت: طی بررسی های انجام شده در این صندوق حدود دو تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تا 3 هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر اصلا هنرمند نیستند

2 تا 3 هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر اصلا هنرمند نیستند