مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-28ورزشي

زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم/ مس شایسته پیروزی بود


سرمربی تیم مس سونگون ورزقان با اشاره به اینکه بعد از بازی سن ایچ ساوه زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم، گفت: خدا را شکر برنده بازی امروز بودیم.

- اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه انتظار بازی پایاپای و نزدیکی با تیم سوم جدول داشتیم، افزود: در نیمه نخست با گل های بدست آمده بازی را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم مس سونگون عنوان کرد: نیمه دوم تمرکز تیم مقداری به هم ریخت و یک گل دریافت کردیم، اما در ادامه کار توانستیم با تلاش بازیکنان از زمین پیروز خارج شویم.

وی در رابطه با غیبت مهدی جاوید و فرهاد فخیم یادآور شد: جلسه جاوید در کمیته استیناف این هفته برگزار می شود و منتظر رأی هستیم با اعلام کمیته انضباطی فرهاد فخیم هم به دلیل اتفاقات بازی قبلی تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود و امیدواریم که به زودی در اختیارمان قرار بگیرند.

سرمربی مس سونگون اذعان داشت: حسین سبزی هم به دلیل اینکه به تازگی از مسابقات دانشجویان برگشته بود، در شرایط همیشگی نبود و از لحاظ نفرات دستمان مقداری بسته است.

گفتنی است، دیدار 2 تیم مس سونگون ورزقان و سفیر گفتمان تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برتری چهار بر یک مسی ها به اتمام رسیده و تیم مس با 15 امتیاز همچنان در صدر جدول جای گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم/ مس شایسته پیروزی بود

زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم/ مس شایسته پیروزی بود