مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-15ورزشي

کدام بازیکن ایرانی سالی 52 میلیارد تومان می ارزد؟


نایب رییس فدراسیون فوتبال صراحتاً از قرارداد 104 میلیارد تومانی یک بازیکن لیگ برتری صحبت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال صراحتاً از قرارداد 104 میلیارد تومانی یک بازیکن لیگ برتری صحبت کرده است.

قبلاً هم صحبت از این قرارداد شده بود اما حالا رییس کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی به صورت رسمی این مسئله را عنوان می کند.

در واقع یک فوتبالیست ایرانی سالی 52 میلیارد تومان قرارداد دارد که البته اگر فراموش نکنیم فقط یک دلال بابت یک قرارداد 17 میلیارد تومان درآمد داشته، خیلی از این اعداد و ارقام تعجب نمی کنیم.

حالا سوال اینجاست که واقعاً کدام بازیکن ایرانی 52 میلیارد تومان ارزش دارد که چنین ارقامی توسط باشگاه های دولتی پرداخت می شود؟ اگر واقعا بازیکنی با این کیفیت وجود دارد حرفی نیست اما فراموش نکنیم که همین فوتبال سالیان متمادی است که در حسرت قهرمانی جام ملت های آسیا و حتی حضور در المپیک می سوزد و باشگاه هایش 31 سال است که قهرمان آسیا نمی شوند.

در فوتبال ایران حتی بازیکنان خارجی هم چنین قیمتی ندارند اما امسال قرارداد 2 ساله ای به ارزش 104 میلیارد تومان بسته شده که واقعاً جا دارد نهادهای نظارتی به ماجرا ورود کنند و ببینند پشت پرده این قراردادها چه خبر است؟ وقتی فقط بابت یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بازیکن ایرانی سالی 52 میلیارد تومان می ارزد؟

کدام بازیکن ایرانی سالی 52 میلیارد تومان می ارزد؟