مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-29اقتصادي

از توسعه ترمینال داخلی تا افزایش پل های تلسکوپی فرودگاه مشهد


مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را تشریح کرد.

- محمود امانی بنی همزمان با هفته دولت در تشریح آخرین وضعیت شاخص ترین پروژه های عمرانی و توسعه ای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: در حال حاضر پروژه توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخودار است و با توجه به پیش بینی ها تا مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر شتاب پیشرفت فیزیکی پروژه ای عمرانی فرودگاه مشهد از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم افزود: همچنین افزایش پل های تلسکوپی (ایربریج) فرودگاه مشهد جهت تسهیل در انتقال مسافران، یکی از تعهدات فرودگاه مشهد بوده که در حال حاضر از 4 ایربریج در برنامه شرکت فرودگاه ها، 3 ایربریج عملیاتی شده است.

امانی بنی در ادامه از بهسازی 8 هزار متری اپرون فرودگاه مشهد همزمان با عملیات حج 1402 خبر داد و خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه های عمرانی در دست اقدام این فرودگاه، توسعه اپرون (پارکینگ هواپیما) به مساحت 72 هزار مترمربع است که در حال انجام بوده و در 3 ماهه سوم امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: افتتاح و بهره برداری از فرودگاه شهدای گناباد نیز با هزینه ای بالغ بر 6 هزار و 700 میلیارد ریال و با مساحتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توسعه ترمینال داخلی تا افزایش پل های تلسکوپی فرودگاه مشهد

از توسعه ترمینال داخلی تا افزایش پل های تلسکوپی فرودگاه مشهد