مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-13حوادث

پلیس فتا: مراقب لینک های آلوده باشید


معاون اجتماعی پلیس فتا به شهروندان هشدار داد: باتوجه به تجربه سال های گذشته و پیش رو بودن تعطیلات 3 روزه، با خطر افزایش ارسال لینک های آلوده از سوی مجرمان سایبری مواجه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا اظهار داشت: باتوجه به پیش رو بودن تعطیلات 3 روزه در کشور و بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی ارائه شده در سال های گذشته، با خطر افزایش ارسال لینک های آلوده در این ایام، از سوی مجرمان سایبری روبرو خواهیم بود.

  معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا در تشریح این خبر بیان داشت: مجرمان سایبری همواره از تعطیلات و ایام پایانی هفته برای گسترش فعالیت های مجرمانه خود استفاده می کنند؛ لذا با توجه به تعطیلات 3 روزه کشور و مناسبت های مذهبی پیش رو، تحرکات مجرمان سایبری با ترفند ارسال لینک های آلوده با نام و اعتبار سازمان های دولتی نظیر سامانه ثنا، دریافت سهام عدالت و یا شرکت در مسابقات رادیویی و تلویزیونی افزایش خواهد یافت.

  این مقام انتظامی افزود: پیش فرض اولیه افزایش تحرکات مجرمان سایبری در ایام تعطیلات را می توان محدودیت دسترسی هموطنان به خدمات قضایی و انتظامی عنوان نمود که این موضوع صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: مراقب لینک های آلوده باشید

پلیس فتا: مراقب لینک های آلوده باشید