مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-11سياسي

استقبال خوب نخبگان کنکور 1402 از بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی


رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: سازمان انرژی اتمی ایران برنامه گسترده ای برای توسعه صنعت هسته ای و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص دارد.

- رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: سازمان انرژی اتمی ایران برنامه گسترده ای برای توسعه صنعت هسته ای و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیرحسین فقهی، رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای اظهار کرد: گستره صنعت هسته ای در حوزه های مختلفی نظیر نیروگاه های اتمی، سامانه های پرتودهی، معادن و فناوری های نوین بوده و کاربردهای این صنعت در بخش های مختلف زندگی مردم مانند سلامت، کشاورزی، محیط زیست و .

قابل مشاهده است.

با توجه به این موارد، تربیت و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز این حوزه نیز باید همزمان و همسو با این بخش ها توسعه داده شده و تامین شود.

وی درباره بورسیه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 1402 از سوی سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت های تابعه افزود: در دنیا بهترین های هر کشوری وارد صنعت هسته ای می شوند و این افراد معمولا قبل از فارغ التحصیلی، توسط صنایع دیگر جذب می شوند؛ بنابراین لازم بود تا سازمان انرژی اتمی ایران برای جذب افراد با استعداد بسیار زود اقدام کند که پیشنهاد ما بورسیه پذیرفته شدگان برتر کنکور سراسری سال 1402 بود که این موضوع با تدابیر رییس محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب نخبگان کنکور 1402 از بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی

استقبال خوب نخبگان کنکور 1402 از بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی