مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-29اجتماعي

قصرشیرین؛ آخرین شهر در مسیر تردد زوار


شهرستان مرزی قصرشیرین بعنوان آخرین شهر در مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه، این روزها میزبان زوار بسیاری است که از مرز خسروی راهی عتبات عالیات می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه شهرستان مرزی قصرشیرین بعنوان آخرین شهر در مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه، این روزها میزبان زوار بسیاری است که از مرز خسروی راهی عتبات عالیات می شوند.

بهرنگ بابایی رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور گسترده زائران اربعین حسینی در این شهرستان، اظهار کرد: در این شهرستان 1050 تخت اقامتی برای اسکان وجود دارد که از این تعداد 850 تخت برای پذیرش زوار اربعین حسینی آماده شده است.

وی افزود: از روزهای گذشته که پیک سفر زوار عتبات عالیات را داشته ایم، 90 تا 100 درصد ظرفیت هتل های این شهرستان تکمیل شده است.

رییس میراث فرهنگی قصرشیرین با بیان اینکه امسال استقبال زوار حسینی از مرز خسروی بسیار خوب است، عنوان کرد: به نظر می رسد با زیرساخت های مناسب ایجاد شده، 24 ساعته شدن مرز، افزایش پارکینگ ها و .

نسبت به سال گذشته افزایش 2.

5 برابری تردد را از این مرز داشته باشیم.

وی ادامه ادامه داد: تمام دستگاه های مربوطه استانی و شهرستانی در تلاشند تا میزبانی شایسته ای را از زوار اربعین حسینی در مرز خسروی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصرشیرین؛ آخرین شهر در مسیر تردد زوار

قصرشیرین؛ آخرین شهر در مسیر تردد زوار