مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 23:352023-08-26سياسي

استاندار ایلام: زیرساخت های اربعین روز به روز در حال ارتقاء است


زیرساخت های اربعین روز به روز در حال ارتقاء است که باعث شده تا زائران با خیال آسوده از ایلام تا مرز مهران مسیر را طی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شامگاه امروز حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان به صورت زنده از شبکه استانی ایلام گفت: به واسطه دلدادگی همه مردم استان ایلام امروز شاهد نمایش حماسه بزرگ اربعین در استان هستیم که به یک زیبایی برجسته در شهر مهران تبدیل شده است، در همین راستا از همه مردم عزیز استان و همه شهرستان های دلسوز استان و واقعی به زوار حضرت سیدالشهداء(ع) تشکر می کنم.

وی افزود: مردم استان نشان دادند که ایلام پایتخت خادمان سیدالشهداء است، کل مردم استان در این حماسه بزرگ سهیم هستند؛ همه مردم و همه موکب داران و خاصه مردم مهران که همه انبوه جمعیت در این شهر است، پای کار اربعین هستند.

استاندار ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون 700 هزار نفر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شدند که نشان از دلدادگی و دلبستگی و علاقه معنوی مردم به استان ایلام و مرز مهران است و باید به عنوان یک موهبت الهی و دستاورد معنوی این دستاورد را پاس بداریم و باید همه جانبه باشد، لذا این خود بار مسئولیت مسئولان استان را مضاعف می کند و با الهام گیری از اربعین باید برای پویایی معنوی نیز تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: زیرساخت های اربعین روز به روز در حال ارتقاء است

استاندار ایلام: زیرساخت های اربعین روز به روز در حال ارتقاء است