مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-12سياسي

تخفیف به رزمندگان و جانبازان برای استفاده از حمل و نقل عمومی پایتخت


اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت الحاق بندی رأی دادند که به موجب آن به رزمندگان و جانبازان تخفیف استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داده می شود.

- اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت الحاق بندی رأی دادند که به موجب آن به رزمندگان و جانبازان تخفیف استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورا یک فوریت لایحه الحاق یک بند به مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی را روی میز بررسی قرار دادند و مهدی چمران گفت: مطابق قانون ششم جانبازان و رزمندگانی که شش ماه سابقه حضور در جبهه های جنگ را داشتند باید از تخفیف استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه این اقدام پیش از این بطور کامل انجام نشده بود، گفت: جانبازان و یا افرادی که کارت منزلت دارند می توانند از این مزایا استفاده کنند؛ اما شهرداری لایحه ای را آورده که بطور اختصاصی از کلمه جانبازان و رزمندگان استفاده شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت باید این تخفیف را جبران کند و در این یک فوریت هم پیشنهاد شده که به شرط پرداخت سهم دولت شهرداری آماده است تا سهم خود را بپردازد و تخصیص اجرایی شود، گفت: اگر دولت سهم خود را نپردازد این موضوع منطقی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف به رزمندگان و جانبازان برای استفاده از حمل و نقل عمومی پایتخت

تخفیف به رزمندگان و جانبازان برای استفاده از حمل و نقل عمومی پایتخت