مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-08سياسي

راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهند هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری، کلید قبولی اعمال را تقوای الهی دانست و افزود: تقوا، نیکوکاری شاه کلید رستگاری است.

وی با گرامیداشت دهه وقف افزود: وقف صدقه جاریه به شمار می رود و نشان می دهد سابقه مردم مازندران دینداری و خدمت و توجه به مردم است.

و ما نیز برای آیندگان باید موقوفات قبلی را حفظ کنیم و موقوفات جدید داشته باشیم.

وی با تقدیر از خیران و نیکوکاران و تشکر از دولت و مسئولان در برپایی مراسم اربعین و پیاده روی گفت: از نهادهای دست اندارکار امنیت مراسم نیز تقدیم می کنیم و علاوه بر این مردم عراق نیز جانانه پای کار آمدند.

آیت الله محمدی لایینی گفت: خیران و مواکب عراقی و ایرانی برای مراسم اربعین پای کار آمدند و دولت عراق همکاری خوبی با کشور ایران داشته است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه 22 میلیون زائر مدت دو هفته به سفر اربعین رفتند، افزود: برپایی این مراسم باشکوه در گرو همکاری دولت و نهادهای امنیتی و مردمی دو کشور صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور گفت: این شهدای والامقام خط شکنی کردند و حماسه آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است

راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است