مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-19سياسي

بازدید 40 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس/پیکر نزدیک به 434 شهید به همدان برنگشته


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: در سه ماهه امسال 40 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: در سه ماهه امسال 40 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

سردار مهدی ظفری سه شنبه 28شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به معنای قدرت بازدارندگی بوده و این ارزشمند است.

جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته که امنیت مهمترین آنهاست.

وی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس با دستاوردهایش جهانی شده است و امروز از جمهوری اسلامی گفته می شود، تأکید کرد: دفاع مقدس نانوشته ها و ناگفته های بسیاری دارد که باید در راستای شناسایی حقیقت های آن بیشتر تلاش کرد بنابراین باید حس مسئولیت داشته باشیم و به واقعیت های دفاع مقدس بپردازیم.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال قطعنامه جنگ را ما تحمیل کردیم و آن را رژیم بعثی به ما تحمیل نکرد، حتی دو بار صدام قطعنامه را پاره کرده این در حالیست که گفته می شود قطعنامه را آنها تحمیل کردند، باید این واقعیت ها گفته شود تا مردم و جوانان از دفاع مقدس بیشتر بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 40 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس/پیکر نزدیک به 434 شهید به همدان برنگشته

بازدید 40 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس/پیکر نزدیک به 434 شهید به همدان برنگشته