مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-15سياسي

امام جمعه کرمانشاه: دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران کرمانشاهی از ایمان به عنوان بزرگ ترین سرمایه انسان یاد کرد و اظهار کرد: ایمان سرمایه دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: انسان موجودی است کمال‏طلب و به دنبال استکمال و یکی از انگیزه‏ های اساسی همین گرایش به کمال و کامل شدن، است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام رضا (ع) مبنی بر اینکه اگر می خواهید استکمال و تکامل یابید باید فقیه در دین باشید ، افزود: ائمه معصومین (ع) مردم را استکمال می کردند و مردم را پخته و دقیق تربیت می کردند و به دنبال حاکمیت توحید بودند.

وی خاطرنشان کرد: انسان کامل نمی شود تکامل پیدا نمی کند؛ مگر اینکه حقیقیت، ایمان، بندگی، توحید، انسانیت و توان درک کردن را داشته باشد.

آیت الله علما یادآور شد: اسلام حاکم علی الاطلاق است، با ایستادگی و مقاومت بوده که اسلام تا به امروز پیش رفته و عقب نشینی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیأت دولت، گفت: یکی از فرمایشات معظم له مراقب بودن ، بود؛ دشمن نمی خواهد وحدت و امنیت داشته باشیم، لذا دولت و مردم باید مراقب و هوشیار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است

امام جمعه کرمانشاه: دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است