مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-02بين الملل

حرکت کاروان بزرگ نظامی آمریکا از شرق سوریه به غرب عراق


در ادامه تحرکات مشکوک واشنگتن، یک منبع امنیتی خبر داد که یک کاروان بزرگ حامل تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی آمریکا از منطقه التنف به سمت گذرگاه القائم در غرب عراق حرکت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی امروز شنبه خبر داد که یک کاروان متعلق به نظامیان آمریکا با همراهی مزدوران این کشور، از منطقه التنف به سمت گذرگاه مرزی القائم واقع در مرزهای سوریه و عراق حرکت کرده است.

این منبع به پایگاه خبری المعلومه گفت که این کاروان، حامل تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی بوده و نیروهای موسوم به شورای عشایر سوریه که وابسته به آمریکا هستند، وظیفه حمایت از این کاروان را بر عهده داشته است.

به گفته این منبع، بالگردها و پهپادهای آمریکا هم این کاروان نظامی را همراهی کردند و ظاهرا این اقدامات برای بستن نوار مرزی سوریه به صورت کامل است که پس از پایان مراسم اربعین صورت خواهد گرفت .

تحرکات مشکوک آمریکا در سوریه این روزها تبدیل به یکی از سوژه های اصلی خبری در رسانه های منطقه شده؛ از افزایش چشمگیر غارت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی تا پروژه تازه واشنگتن برای سیطره بر منطقه مرزی عراق و سوریه با سازماندهی گروه های تروریستی جدید و نهایتا خیز برای بازگرداندن هیولای داعش .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان بزرگ نظامی آمریکا از شرق سوریه به غرب عراق

حرکت کاروان بزرگ نظامی آمریکا از شرق سوریه به غرب عراق