مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-18سياسي

محمدی شاهرودی: دوره توانمندسازی جهادگران جبهه تبیین تا 6 ماه ادامه دارد


مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: دوره توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین 3 روز حضوری برگزار خواهد شد و سپس در فضای مجازی به مدت 6 ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، اولین همایش بزرگ اساتید، مبلغان و طلاب خواهر بسیجی منتخب سراسر کشور امروز آغاز شد.

در این دوره 3 روزه که به منظور توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین برگزار شد، آیت الله محمود محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید به عنوان سخنران و برگزارکننده این مراسم حضور داشت.

شاهرودی در گفت وگویی با خبرنگار فارس نکاتی را درباره این دوره عنوان کرد که شرح آن را در زیر می خوانید.

محمدی شاهرودی در خصوص اولین دوره توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین گفت: در راستای عملیاتی کردن طرح ملی جهاد تبین در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبین، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه، یک دوره توانمندسازی را با عنوان شهید آرمان علی وردی برگزار می کند.

مسئول سازمان بسیج اساتید افزود: مهم ترین محور این دوره جهاد تببین، امیدآفرینی و خدمت رسانی است که در بحث جهاد تبیین، زیست عفیفانه، حجاب و عفاف، جمعیت، کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند کردن بانوان در هدایتگری سیاسی از اهداف این دوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی شاهرودی: دوره توانمندسازی جهادگران جبهه تبیین تا 6 ماه ادامه دارد

محمدی شاهرودی: دوره توانمندسازی جهادگران جبهه تبیین تا 6 ماه ادامه دارد