مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 15:362023-09-21سياسي

26 مهرماه، اعلام نتیجه بررسی نهایی تطبیق مدارک کاندیداهای انتخابات مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محمدتقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در نشست با استاندار و اعضای ستاد انتخابات استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دارای اهمیت بسیار زیادی است، اظهار کرد: مردم ایران در برهه های مختلف نشان داده اند با وجود همه تهدیدات و فتنه انگیزی هایی که دشمنان می کوشند آشوبی در این کشور رقم بزنند هوشیار هستند و همواره با ایمان و مقاومت خود پشت این نظام و کشور ایستادند.

وی با اشاره به هدف جمهوری اسلامی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: جمهوری اسلامی چهار دهه برگزاری انتخابات ها را با مشارکت و همراهی همه جانبه مردم و با هدف عزت و کرامت ملی و استمرار پیشرفت کشور تجربه کرده است و امسال نیز در 11 اسفندماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز همینگونه خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات کشور از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در اسفندماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: برابر قانون جدید ابتدا پیش ثبت نام انجام می شود که طی آن بیش از 48 هزار نفر ثبت نام کردند.

طبق زمانبندی تعریف شده دستگاه های 6 گانه در تطبیق و صحت مدارک ارائه شده داوطلبان، اقدامات خود را انجام داده و سپس به درخواست داوطلبان در نواقص پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 مهرماه، اعلام نتیجه بررسی نهایی تطبیق مدارک کاندیداهای انتخابات مجلس

26 مهرماه، اعلام نتیجه بررسی نهایی تطبیق مدارک کاندیداهای انتخابات مجلس