مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-23ورزشي

راستینه: عملکرد وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی بررسی شد


ضرورت توسعه زیرساخت ها، حضور بی دغدغه بانوان در رشته های مختلف ورزشی و تکمیل زیر ساخت های ورزشی بانوان، در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

- احمد راستینه هشفجانی نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به چالش ها و را هکار های پیرامون عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوعاتی که در بحث چالش ها و راهکار های ارتقاء نقش آفرینی وزارت ورزش در دو بعد ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد، معطوف به دو موضوع بود؛ اولین  موضوع چالش درونی است که این چالش  به ساختارهای ورزشی کشور، ساختارهای تصمیم گیری برای حوزه جوانان برمی گردد و ضرورت اصلاح این ساختار ها چابک سازی است.

وی با اشاره به ضرورت حل مسائل قهرمانان ملی کشور افزود: دومین موضوع حوزه چالش ها، حوزه چالش بین المللی است که شامل  ضرورت ارتقاء و نقش جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در کنفدراسیون های جهانی است.

در این زمینه برای ساز وکار چگونگی توسعه، دیپلماسی ورزشی و بهره مندی از ارتقاء شاخص های ورزشی میان ما و کشور های مسلمان و ضرورت توجه به قهرمانان ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان قله های امید بخش و حرکت بخش باید تدابیر لازم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: عملکرد وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی بررسی شد

راستینه: عملکرد وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی بررسی شد