مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-17اقتصادي

ایران به دنبال گردشگران چینی بیشتر


ایران درحالی در نمایشگاه گردشگری شانگهای شرکت کرد که به تازگی یک هیأت گردشگری از ایران به چین سفری داشته و در دیدار با آژانس های سه شهر چین، - برای افزایش سفر گردشگران چینی به ایران، رایزنی و توافق هایی داشته است.

مصطفی شفیعی شکیب، رییس هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران ـ درباره تازه ترین رایزنی های گردشگری ایران در چین به ایسنا گفت: سه شنبه 21 شهریورماه برابر با 12 سپتامبر در شهر شانگهای نمایشگاه ITB برگزار شد و از ایران سه آژانس گردشگری حضور داشتند.

نمایشگاه ITB شانگهای یکی از بزرگترین نمایشگاه های گردشگری چین است که به مدت سه روز به صورت B2B برگزار شد و از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور داشتند.

او افزود: این نمایشگاه در واقع نمونه ای کوچک تر از ITB برلین است که تفاوت عمده آن در حضور پرتعداد توراپراتورهای استان های مختلف چین است که برحسب نیاز، همکاران خود را از کشورهای مقصد شناسایی می کنند و با آن ها قرار همکاری می گذارند.

به گفته رییس هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران، این نمایشگاه پس از چهار سال تعطیلی و رکود به خاطر همه گیری کرونا برگزار شد و اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، فنلاند، عربستان، مالزی، آمریکا، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، روسیه، نروژ، اسراییل، ترکمنستان، مصر، اکوادور، تایلند، ویتنام، امارات متحده عربی، مالتا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال گردشگران چینی بیشتر

ایران به دنبال گردشگران چینی بیشتر