مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-30سياسي

دولت اسلامی سردمدار برخورد با فساد است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دولت اسلامی سردمدار برخورد با فساد است، گفت: مردم در انتخابات از مسئولان صادق رفتار حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی امروز چهارشنبه در مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت، اظهار کرد: تقویت صداقت محوری در لایه های مختلف جامعه بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ صداقت گفتاری و صداقت رفتاری در جامعه افزود: مردم افراد صادق را شناسایی و به آن رأی دهند و از مسئول صادق گفتار و صادق رفتار حمایت کنند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مشکلات امروز کشور ریشه در ضعف عملکردهای گذشته دارد، گفت: اگر دولت ها به وظایف خود عمل می کردند، ما امروز باید شاهد شکل گیری امت اسلامی می بودیم؛ اگرچه چنین شرایطی در کشور ما وجود دارد، اما به آنچه که مد نظر امام و رهبری بود در دولت های پیشین جامه عمل پوشانده نشد.

سعیدی با بیان اینکه شاخص دولت اسلامی، عزت اسلام و عزت اهل اسلام و عزت جغرافیای جهان اسلام و عزت ملت مسلمان و عزت منطقه مقاومت و عزت ملت ایران است، اضافه کرد: دولتی که ذلت و تخریب جریان نفاق و کفر و شرک و الحاد را در دستور کار دارد در مقابل جریان و جبهه اسلام حرکت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اسلامی سردمدار برخورد با فساد است

دولت اسلامی سردمدار برخورد با فساد است