مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:212023-09-11حوادث

دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش قرچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین سرهنگ  یداله طهماسیان با اشاره به دستگیری 6 نفر از ارازل و اوباش مطرح این منطقه، اظهار کرد: برابر اعلام احدی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر اراذل و اوباش در منطقه زیباشهر اقدام به اربده کشی و ایجاد مزاحمت و نزاع دسته جمعی نموده اند که ماموران کلانتری 12 زیبا شهر سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: ماموران کلانتری 12 با تلاش و حضور به موقع و مقتدرانه خود پس از حضور در محل با استفاده از شیوه و شگردهای پلیس موفق به دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با استفاده از انواع سلاح سرد شامل چاقو ، قمه و شمشیر باعث ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در میان عموم مردم کرده بودند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک تصریح کرد: در همین راستا پس از تشکیل پرونده 6 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و نهایتا با قرار مناسب 10 میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

طهماسیان با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت اقدام خواهند کرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش قرچک

دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش قرچک