مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-06اقتصادي

مسجد قنبرآباد شهر تاریخی ماسوله مرمت می شود


به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، مسجد قنبرآباد شهر تاریخی ماسوله بر اساس اسناد و مدارک تاریخی مرمت و بازسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن؛ ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان امروز در بازدید از شهر تاریخی ماسوله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اختصاص نزدیک به 20 میلیارد ریال و انتخاب پیمانکار ذیصلاح عملیات مرمت و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اختصاص نزدیک به 20 میلیارد ریال و انتخاب پیمانکار ذیصلاح عملیات مرمت و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مسجد مذکور یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین بناهای شهرک تاریخی ماسوله است، افزود: به اتفاق آراء مقرر شد با مراجعه به اسناد و مدارک تاریخی روند مرمت مسجد قنبرآباد در چارچوب ضوابط و مقررات صورت پذیرد.

جهانی پاسداشت بناهای تاریخی و ساماندهی آن را یکی از وظایف اصلی اداره کل میراث فرهنگی دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تسریع در روند بازسازی بتوان نسبت به بهره برداری از بنای تاریخی و استفاده بهنگام  از آن اقدامات لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد قنبرآباد شهر تاریخی ماسوله مرمت می شود

مسجد قنبرآباد شهر تاریخی ماسوله مرمت می شود