مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-10سياسي

کارگاه آموزشی «اقامتگاه های بومگردی، سرمایه های سبز» در اردبیل برگزار می شود


مسئول آموزش گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی «اقامتگاه های بومگری، سرمایه های سبز» همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

- کارگاه آموزشی اقامتگاه های بومگردی، سرمایه های سبز در اردبیل برگزار می شود ایسنا/اردبیل مسئول آموزش گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی اقامتگاه های بومگری، سرمایه های سبز همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صادق حسینی 19 شهریور در جلسه با تعدادی از راهنمایان گردشگری استان، گفت: با توجه به اینکه گردشگری و سرمایه گذاری های سبز به عنوان شعار سال 2023 از سوی سازمان جهانی گردشگری انتخاب شده است و همچنین با ابلاغ دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری وزارت میراث فرهنگی همزمان با هفته گردشگری برنامه های آموزشی، فرهنگی و ترویجی متناسب با شعار سال برگزار می شود.

مسئول آموزش گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: در این راستا و همزمان با سراسر کشور در طول هفته گردشگری کارگاه آموزشی اقامتگاه های بومگردی، سرمایه های سبز برای مدیران و کارکنان این اقامتگاه ها و همچنین برای جامعه محلی تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی «اقامتگاه های بومگردی، سرمایه های سبز» در اردبیل برگزار می شود

کارگاه آموزشی «اقامتگاه های بومگردی، سرمایه های سبز» در اردبیل برگزار می شود