مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-09اقتصادي

اجرای 8 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 8 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ر ریال انجام شده و یا در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح آبرسانی به روستای نصیرآباد شامل احداث 11 کیلومتر خط انتقال و استاندارد سازی 870 فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: احداث یک باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت یک هزار متر مکعب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال نیز در این روستا در دست اقدام است.

وی بیان کرد: احداث خط انتقال روستای قلعه حسینیه و بهره برداری از چاه دوم تامین آب این روستا با اعتبار 13 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های آبرسانی در شهرستان خرمدره است که طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

 جزءقاسمی گفت: اصلاح شبکه توزیع آب روستاهای سوکهریز و شویر هم با اعتبار 4 میلیارد ریال در راستای کاهش هدر رفت آب و ارتقاء شاخص های بهداشتی مربوط به آب در این دو روستا انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به اجرای عملیات رفع تنش آبی مجتمع اردجین نیز اشاره کرده و گفت: در قالب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 8 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره

اجرای 8 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره