مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-12سياسي

وزیر کشور: موافق توسعه صنعتی مازندران هستیم


وزیر کشور با بیان اینکه صنعت سبز صنعت شناخته شده است و من با صنعت سازگار با محیط زیست حتما موافق هستم، گفت: باید توسعه صنعتی و صنایع تبدیلی و صنعت سبز تعریف شود و همه استانداردها رعایت شود و دولت حامی توسعه صنعتی استان براساس صنعت سبز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد وحیدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار کرد: در استان مازندران مسائل مختلفی وجود دارد، ظرفیت های استان بی نظیر یا کم نظیر بوده که می تواند اقتصاد کشاورزی و دریا پویایی داشته باشد.

وزیر کشور،گفت: زنجیره ارزش راهبردی در استان مازندران به راحتی قابل شکل گیری است و وقتی تعریف شود از چند جهت بسیار ارزشمند است که هم می تواند درون استان، استان های همجوار و حتی تا کشورهای همسایه هم تسریع داده شود.

وی ادامه داد: صادرات محوری یکی از امتیازات استان است و این موضوع نیاز به مسائل اساسی است در اقتصاد دریا محور باید جریان مستمر صادراتی ایجاد شود برای توسعه صادرات نیاز به تولید انبوه داریم و بتوانیم شفافیت و استانداردسازی در دستور کار قرار گیرد.

وزیر کشور با اشاره به سفر استاندار به روسیه،گفت: اقدامات خوبی در این سفر انجام شده و به همه استانداران توصیه کردیم که این سفر در برنامه کاری آنها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: موافق توسعه صنعتی مازندران هستیم

وزیر کشور: موافق توسعه صنعتی مازندران هستیم