مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-14سياسي

برخی از بی حیایی ها بخاطر فاصله گرفتن از نماز است


این که برخی پوشش ها به سمت بی حیایی و بعضی از مدیران به سمت زندگی اشرافی حرکت می کند، نشان دهنده فاصله ما از الگوگیری از آداب و ارکان نماز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در سخنرانی شب پنجشنبه حرم مطهر بانوی کرامت، در ادامه تبیین طرح های الهی سعادت آفرین نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله برای زندگی با فلاح، فوز، هدایت و رشد در دنیا و آخرت، اظهار داشت: ذکر هُمُ الْمُفْلِحُونَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ هُمُ الْفَائِزُونَ ، هُمُ الْغَالِبُونَ ، هُمُ الرَّاشِدُونَ ، هُمُ الصَّادِقُونَ ، هُمُ الْمُتَّقُونَ از برجسته ترین کلیدواژگان قرآنی ترسیم زندگی سعادت آفرین است.

وی به فرازهایی از آیات الهی اشاره نمود و با تأکید بر این که خداوند متعال در قرآن کریم راه سعادت و خوشبختی و راه استفاده زیبا از دنیا برای آخرت را به صورت آشکارا بیان نمودند، اظهار داشت: قرآن کریم اتحاد حول توحید را مهمترین کلید موفقیت در دنیا ذکر می کند.

ماندگاری تصریح کرد: اگر همه مومنین و مسلمین حول کلمه توحید و ولایت الهی متحد و اختلاف نداشته باشند، هیچ دشمنی تاب مقاومت در برابر چنین امتی را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از بی حیایی ها بخاطر فاصله گرفتن از نماز است

برخی از بی حیایی ها بخاطر فاصله گرفتن از نماز است