مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-04حوادث

باند سارقان سوخت خودروها در بیرجند منهدم شد


بیرجند_فرمانده انتظامی بیرجند از دستگیری باند سارقان سوخت خودروهای در بیرجند خبر داد و گفت: این سارقان به 20 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد رضا کارگر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سوخت خودرو در سطح شهرستان بیرجند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران کلانتری 13 شهرستان برای به انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا دو نفر سارق شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفتند، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی این سارقان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بیرجند ادامه داد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

کارگر اضافه کرد: همچنین در پی بازجویی های تخصصی و پلیسی صورت گرفته از سارقان دستگیر شده، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد.

وی یادآور شد: سارقان و متهمان این پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بیرجند در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان سوخت خودروها در بیرجند منهدم شد

باند سارقان سوخت خودروها در بیرجند منهدم شد