مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-11سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی طرح ساماندهی و نظارت بر کولبری در دستور کار


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان می پردازند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

موارد زیر در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قرار دارد.

ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی درباره طرح ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن ها گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون حقوقی و قضایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی طرح ساماندهی و نظارت بر کولبری در دستور کار

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی طرح ساماندهی و نظارت بر کولبری در دستور کار