مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 18:452023-09-05سياسي

اعلام برنامه های جشنواره بین المللی قصه گویی


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: فراخوان بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی بعد از اربعین منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سه مرحله استانی، ملی و رسانه ای برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله استانی این جشنواره آبان ماه و مرحله ملی آن در شب یلدا برگزار می شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه سال گذشته 26 کشور در جشنواره بین المللی قصه گویی شرکت کردند، بیان کرد: پیش بینی ما این است که میزان شرکت کننده ها در این دوره از جشنواره بیشتر از سال گذشته باشد.

فلاح با اشاره به شعار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی با عنوان با قصه لبخند بسازیم ، گفت: این دوره از جشنواره در چهار بخش مدرن و کلاسیک ، آیینی سنتی ، زبان اشاره و 90 ثانیه با رویکرد ارزش گذاری قصه ها با نگاه و زاویه دید جدید، امیدآفرینی، لبخند، ایمان و الهام آفرینی برگزار می شود.

وی افزود: قصه های قرآنی، دینی و مذهبی ، روایت اراده (قصه کارآفرینان و صاحبان نام در عرصهٔ کار و تلاش) ، قصه های نامداران (روایت اسطوره ها) و قصه های آزاد ، محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های جشنواره بین المللی قصه گویی

اعلام برنامه های جشنواره بین المللی قصه گویی