مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-20سياسي

سردار محمدی نیا: به لطف امام و مردم در پنجمین دهه انقلاب قدرتمند ایستاده ایم


یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه شمال غرب کشور گفت: روح معنوی و نفوذ کلام حضرت امام در کنار از جان گذشتگی های مردم و مسوولان، محاسبات فرماندهان و سیاستمداران استراتژیست غربی را بهم ریخت و ایران در پنجمین دهه انقلاب خود همچنان سر پا و قدرتمند است.

- با اشاره به دیدار رهبری با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس: سردار محمدی نیا: به لطف امام و مردم در پنجمین دهه انقلاب قدرتمند ایستاده ایم یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه شمال غرب کشور گفت: روح معنوی و نفوذ کلام حضرت امام در کنار از جان گذشتگی های مردم و مسوولان، محاسبات فرماندهان و سیاستمداران استراتژیست غربی را بهم ریخت و ایران در پنجمین دهه انقلاب خود همچنان سر پا و قدرتمند است.

سردار رضا محمدی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس ، اظهار کرد: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی به فاصله یک ماه از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 شیطنت های استکباری توسط دو قدرت شرق و غرب به اشکال مختلف آغاز شد.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه شمال غرب کشور تهاجم همه جانبه آمریکا و همپیمانانش به نظام نوپای جمهوری اسلامی را در دستور همیشگی بلوک شرق و غرب دانست و یادآور شد: زنجیره توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار محمدی نیا: به لطف امام و مردم در پنجمین دهه انقلاب قدرتمند ایستاده ایم

سردار محمدی نیا: به لطف امام و مردم در پنجمین دهه انقلاب قدرتمند ایستاده ایم