مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 00:552023-09-19سياسي

نتایج اولیه ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس اعلام شد


از 27 شهریورماه برای تمامی متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس پیامکی ارسال شده است که افراد می توانند نتیجه صحت سنجی نهایی مدارک بارگذاری شده را در پنجره واحد وزارت کشور مشاهده و پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سعید رستگاری اظهار کرد: داوطلبان نمایندگی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می توانند برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی از تاریخ 27 شهریورماه لغایت دوم مهرماه از ساعت 8 الی 18 به آدرس keshvar.

moi.

ir مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده) از تاریخ 27 مهر ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد می توانند اعتراض خود را در بازه زمانی مندرج در بند الف ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد تصریح کرد: متقاضیان مشمول بند ج پس از ثبت اعتراض، می توانند به مراجع مربوطه مراجعه و برای رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس اعلام شد

نتایج اولیه ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس اعلام شد