مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-16اقتصادي

کارگاه های متنوع آموزش گردشگری در خراسان جنوبی


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: استان با برگزاری کارگاه های آموزشی متنوع به استقبال هفته گردشگری می رود.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی عربی، معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با آغاز فصل پاییز و گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از 5 تا 11 مهرماه برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با صنعت گردشگری به منظور توانمندسازی کارکنان مرتبط، فعالان و علاقه مندان برگزار خواهد شد.

   وی افزود: با توجه به لزوم بهره گیری کاربران شبکه های مجازی و علاقه مندان از تکنولوژی های روز و تولید محتوای شخصی با استفاده از وسایل ارتباط جمعی در دسترس، کارگاه جذاب عکاسی در طبیعت با موبایل از طریق موسسه آموزشی تخصصی علوم خیام بیرجند و واحد آموزش گردشگری اداره کل برنامه ریزی و اجرا می شود.

 معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اضافه کرد: این کارگاه به صورت تور یک روزه، روز جمعه 7 مهرماه سال جاری با تدریس رضا ملک کیانی مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های متنوع آموزش گردشگری در خراسان جنوبی

کارگاه های متنوع آموزش گردشگری در خراسان جنوبی