مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-30سياسي

تولد فرزند جدید خاندان امام خمینی و یک آمار جالب در شبکه های اجتماعی


از مهمترین نکات در مورد این خبر، واکنش مثبت شمار زیادی از کاربران بود؛ به طوری که علی رغم تمام حرف و حدیث ها یا طعنه ها، در نهایت به لحاظ کمّی اکثر کامنت های ذیل پست سید احمد خمینی را کامنت های تبریک تشکیل می داد.

- پایگاه خبری جماران: تولد فرزند جدید خاندان امام خمینی در روزهای اخیر، از آنجا که سوژه ای خانوادگی و عاطفی مربوط به مهم ترین بیت مذهبی و سیاسی دهه های اخیر ایران است، بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت؛ این سوژه شدن عمدتا به دلیل انتخاب نام انتخاب شده برای این نوزاد یعنی ایران بود.

نکته جالب بعد از این موضوع، که به نظر می رسد تاکنون مورد توجه قرار نگرفته باشد، واکنش مثبت شمار زیادی از کاربران بود؛ به طوری که علی رغم تمام حرف و حدیث ها یا طعنه ها، در نهایت به لحاظ کمّی اکثر کامنت های ذیل پست سید احمد خمینی را کامنت های تبریک تشکیل می داد.

همچنین، در توییتر برخی کاربران موثر و شناخته شده به مخالفت با طعنه ها نسبت به نام ایران پرداختند و آن را دخالت در یک تصمیم شخصی و مصداق رفتار سرکوبگرانه تلقی کردند.

از همه اینها جالب تر، تعداد بسیار بالای لایک پست مربوط به این خبر در صفحات اینستاگرام در صفحات دو شبکه خبری فارسی زبان خارج از کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد فرزند جدید خاندان امام خمینی و یک آمار جالب در شبکه های اجتماعی

تولد فرزند جدید خاندان امام خمینی و یک آمار جالب در شبکه های اجتماعی