مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-30سياسي

شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی شهرستان سنندج به 196 روستا رسید


شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی شهرستان سنندج استان کردستان با افتتاح پروژه گازرسانی به چهار روستا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به 196 روستا رسید.

- با افتتاح پروژه گازرسانی به 4 روستا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛ شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی شهرستان سنندج به 196 روستا رسید ایسنا/کردستان شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی شهرستان سنندج استان کردستان با افتتاح پروژه گازرسانی به چهار روستا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به 196 روستا رسید.

احمد فعله گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان امروز (8 شهریور) در مراسم گاز رسانی به 4 روستا در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، گفت: برای گازرسانی به چهار روستای سنندج در مجموع 23 هزار متر شبکه گذاری در سایزهای مختلف لوله های پلی اتیلین اجراء و تعداد 121 علمک نیز نصب شده است.

وی، هزینه اجرای پروژه گازرسانی به چهار روستای ذکر شده را 85 میلیارد ریال فقط در بخش اجراء ذکر کرد و افزود: با احتساب هزینه های خرید کالا و تجهیزات ، تحصیل اراضی و سایر هزینه های مرتبط با اجرای پروژه جمع کل اعتبارات به بیش از 130 میلیارد ریال می رسد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، با افتتاح پروژه گازرسانی به این 4 روستا، 218 خانوار با جمعیتی معادل یک هزار و 400 نفر از نعمت گاز طبیعی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی شهرستان سنندج به 196 روستا رسید

شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی شهرستان سنندج به 196 روستا رسید