مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-10اجتماعي

کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش «جم»/ فضای آموزشی کافی نیست


مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم با اشاره به کمبود فضای آموزش در این شهرستان گفت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش جم مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سیدابوالقاسم حسینی یکشنبه شب در نشست خبری از جایگاه و قدرت رسانه ها سخن گفت و با تقدیر از عملکرد رسانه ها اظهار داشت: با فضاسازی و اطلاع رسانی لازم، مسئولان و مردم از شرایط آموزش و پرورش آگاه تر شوند.

حسینی به وضعیت آموزش و پرورش جم اشاره کرد و گفت: 100 مدرسه دولتی در شهرستان وجود دارد ولی در این مدارس فقط 10 خدمتکار و 15 مربی پرورشی است و کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان مشهود است.

وی در خصوص عدم سنخیت ورود و خروج دانش آموزان شهرستان گفت: 600 نفر دانش آموز در پایه دوازدهم فارغ التحصیل شده اند اما 2 هزار و 500 دانش آموز کلاس اولی جدید امسال وارد کلاس های درس می شوند.

حسینی به ورود دانش آموز در مقاطع میان پایه تحصیلی مدارس جم اشاره کرد و افزود: بالاترین آمار افزایش جمعیت دانش آموزی در سطح استان را داریم.

وی در خصوص شایعه واگذاری سالن های ورزشی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به هیچ وجه سالن شهید نیکخواه یا سالن دیگر را واگذار نخواهیم کرد بلکه تبدیل به مکان برگزاری مسابقات و تمرین دانش آموزان برای شرکت در مسابقات ورزشی استانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش «جم»/ فضای آموزشی کافی نیست

کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش «جم»/ فضای آموزشی کافی نیست