مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-27اقتصادي

سقف تسهیلات تکمیل و خرید مسکن در گلستان افزایش یافت


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از افزایش سقف تسهیلات تمامی پروژه های مسکن استان گلستان خبر داد و افزود: مابه التفاوت تسهیلات بعد از انعقاد قرارداد با بانک ها پرداخت می شود.

- مهدی ملک امروز یکشنبه 5 شهریور 1402 در آیین افتتاح متمرکز 100 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور و استاندار گلستان در شهرک زیتون گرگان برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع 100 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن تعداد 2 هزار و 854 واحد مسکونی متعلق به استان گلستان است که تعداد یک هزار و 171 واحد شهری و یک هزار و 683 واحد روستایی است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان یک استان کشاورزی بوده و اکثر اراضی آن از نوع درجه یک و 2 است و به همین دلیل برای تأمین زمین با مشکلات زیادی داشتیم، افزود: امروز بالغ بر 2 میلیون و 700 هزار مترمربع زمین و هشت هزار واحد مسکن در حال ساخت، در شهرهای مختلف استان گلستان داریم و مشکل تأمین زمین تا حد زیادی مرتفع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه تعداد واحدهای در حال ساخت استان گلستان تا پایان سال به 12 هزار واحد افزایش خواهد یافت، گفت: شماری از واحدهای در حال ساخت در استان گلستان در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف تسهیلات تکمیل و خرید مسکن در گلستان افزایش یافت

سقف تسهیلات تکمیل و خرید مسکن در گلستان افزایش یافت