مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-14اجتماعي

امکان مشاهده معدل داوطلبان بدون آزمون دانشگاه ها فراهم شد


سرپرست معاونت آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر ضرورت مشاهده معدل کل و معدل کتبی مؤثر داوطلبان رشته های پذیرش با سوابق(بدون آزمون) سراسری سال 1402 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی صدر سرپرست معاونت آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اطلاعیه های قبلی درباره رشته های پذیرش با سوابق (بدون آزمون) سراسری سال 1402، گفت: داوطلبان همه گروه های آزمایشی که برای رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی متقاضی شده اند می توانند اطلاعات مربوط به معدل کتبی مؤثر برای دیپلمه های شاخه نظری یا معدل کل مؤثر مربوط به شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش دریافتی از وزارت آموزش و پرورش را از روز چهارشنبه 22 شهریور تا روز دوشنبه 27 شهریور ماه را در درگاه my.

sanjesh.

org مشاهده و تأیید و یا عدم تایید را اعلام کنند.

وی افزود: داوطلبان در صورتی که مغایرتی در اطلاعات معدل خود مشاهده کردند لازم است نسبت به انتخاب گزینه مورد تأیید نیست و سازمان سنجش مجدداً از آموزش و پرورش استعلام کنند اقدام کنند.

بدیهی است موارد عدم تأیید توسط داوطلبان، برای بررسی مجدد به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد که پس از دریافت معدل اصلاحی این دسته از داوطلبان از وزارت آموزش و پرورش، نسبت به اعمال آن در گزینش نهایی در رشته محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مشاهده معدل داوطلبان بدون آزمون دانشگاه ها فراهم شد

امکان مشاهده معدل داوطلبان بدون آزمون دانشگاه ها فراهم شد