مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 11:562023-09-22سياسي

سردار معروفی: رییس جمهوری دشمن را در خانه خودش به چالش کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: آن چیزی که در دفاع مقدس جنگ نابرابر سخت و خسارت آور را در برابر همه اشرار عالم در برابر ایران تبدیل به دفاع مقدس کرد، منطق دفاع مقدس بود و این منطق عاشورا بود.

وی بیان کرد: فرهنگ عاشورا 8 سال بر دفاع مقدس ما حاکم بود، ما 8 سال نیمروز جاودان عاشورا را در دفاع مقدس مان تکرار کردیم و عشق بازی و صحنه های نبرد عاشورا در شکل و محتوا تکرار شد.

معروفی ادامه داد: ما باید عملیات کربلای 5 نبرد نابرابر در کنار کانال پروش ماهی و نهر جاسم را مقتل نویسی و مقتل خوانی کنیم، همه عاشورا و منطق حسین (ع) را ما در آن صحنه می دیدیم که با هیچ نگاه مادی و نظامی نمی توانیم، بگوییم.

وی اضافه کرد: در کانال ماهی، یک گردان بسیجی در مقابل رزم زره سپاه سوم عراق که بزرگترین سپاه و فرمانده قوی ابدالرشید در خط مقدم بود، جنگ ما در آنجا جنگ تَن به تَن و جنگ تانک با تانک نبود، جنگ تَل با تانک بود، همه غیرت، و دیانت و ارزش ملت ایران را در آن جغرافیای کوچک مشاهده می کردیم.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور ابراز داشت: در نهر جاسم از سه طرف روی ما آتش می ریختند و در یک جغرافیای یک هزار و 200 متر که تثبیت عملیات بود فقط یک راه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: رییس جمهوری دشمن را در خانه خودش به چالش کشید

سردار معروفی: رییس جمهوری دشمن را در خانه خودش به چالش کشید