مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-26سياسي

همکاری ایران و ازبکستان در حوزه علمی بخش کشاورزی توسعه می یابد


ایران و ازبکستان در حوزه علمی و فنی همکاری های خود را در بخش کشاورزی توسعه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مشارکت با همتایان بین المللی و همکاری با کشورها ریسک پذیری فعالیت ها را کاهش داده و نیاز نخواهد بود راه هایی که پیش تر از سوی کشورها مورد آزمون قرار گرفته دوباره تجربه شود.

توانمندی ایران در برخی حوزه های کشاورزی فرصت های خوبی در اختیار کشور قرار داده تا به گسترش مشارکت های بین المللی بپردازد.

تضمین و تأمین امنیت غذایی یکی از مهم ترین موضوع های مطرح در بخش کشاورزی بوده و کشورها در همکاری با یکدیگر ضمن بهبود روش های کشت، می توانند در حوزه کشت فراسرزمینی نیز با یکدیگر همکاری داشته باشند.

سازمان تحقیقات، آموزش و کشاورزی از زیرمجموعه های وزارت جهاد کشاورزی فعالیت های علمی و فنی این حوزه را برعهده داشته و به دنبال ارتقا روش های کشت در ایران است.

رییس سازمان تات در سفری که به تاشکند پایتخت ازبکستان داشته در دیدار با رییس مرکز تجاری ایران و ازبکستان، بر توسعه همکاری های علمی و فنی در زمینه کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، معاون وزیر و رییس سازمان این سازمان با اشاره به ظرفیت بالای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برای همکاری با مجتمع تجاری مرکز ایران و ازبکستان گفت: مؤسسه تحقیقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و ازبکستان در حوزه علمی بخش کشاورزی توسعه می یابد

همکاری ایران و ازبکستان در حوزه علمی بخش کشاورزی توسعه می یابد