مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-31اجتماعي

کیفیت هوا در این استان ها کم می شود + اسامی


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی کشور و بارش پراکنده در ارتفاعات دو استان خبر داد.

- جی پلاس؛ رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان ها کشور را تشریح کرد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت هوای استان های کشور با بیان این که امروز (9 شهریورماه) در برخی نقاط واقع در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد، اظهار کرد: از جمعه تا دوشنبه (10 تا 13 شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است طی پنج روز آینده در ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شمال شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق انتظار می رود.

ضیاییان با بیان این که طی سه روز آینده در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل، جنوب و شرق سمنان و بخش هایی از مرکز کشور و یکشنبه و دوشنبه (12 و 13 شهریورماه) در شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز و جنوب کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود، تصریح کرد: از اواخر وقت پنج شنبه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوا در این استان ها کم می شود + اسامی

کیفیت هوا در این استان ها کم می شود + اسامی