مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-21اقتصادي

جذب 81 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در 6 ماهه اول سال جاری 81 سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان جذب و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در 6 ماهه اول سال جاری 81 سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان جذب و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند.

رضا صفاری در حاشیه بازدید اقبالی بازرس کل استان قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت، اظهار کرد: 81 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به 81 سرمایه گذار واگذار شد که نشان می دهد رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال مهار تورم و رشد تولید با وجود تحریم های ظالمانه این مهم محقق شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین ادامه داد: میزان سرمایه گذاری مربوط به این سرمایه گذاران 65 هزار میلیارد ریال است.

وی همچنین به میزان اشتغالزایی مربوط به این سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی و بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای 3200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

صفاری در مورد بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی قزوین (کوهین)، حکیمیه و خرمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 81 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی قزوین

جذب 81 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی قزوین